Όμιλοι
Ημερολόγιο δραστηριοτήτων
December 2017
M T W T F S S
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
January 2018
M T W T F S S
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
Πού θα μας βρείτε...

Πολιτιστικά Προγράμματα

Διεθνής Ημέρα Βουνού 


Η 11η Δεκεμβρίου καθιερώθηκε το 2003 από τα Ηνωμένα Έθνη ως Διεθνής Ημέρα Βουνού για να αναδείξει τον ζωτικό ρόλο που παίζει το βουνό στη ζωή των ανθρώπων και να υπενθυμίσει στη διεθνή κοινότητα την ευθύνη που έχει για τη διατήρησή του. Τα βουνά καλύπτουν το 1/5 της ξηράς και παρέχουν ζωή στο 1/10 του παγκοσμίου πληθυσμού. Η δασική αποψίλωση συμβάλλει στην οικολογική υποβάθμιση και την απώλεια της βιοποικιλότητας.

Οι μαθητές του Πολιτιστικού προγράμματος «Ποια παγκόσμια Ημέρα γιορτάζουμε σήμερα ?» τίμησαν την ημέρα αυτή με την επίσκεψή τους  στο Σέιχ-Σου.  Σκοπός της επίσκεψης ήταν η ευαισθητοποίηση των μαθητών,/-ρτιών σε θέματα δάσους. Η επίσκεψη είχε βιωματικό χαρακτήρα, οι μαθητές περιηγήθηκαν στο δάσος «Χίλια Δέντρα», παρατήρησαν την χλωρίδα, προβληματίστηκαν και αναρωτήθηκαν. Έλυναν τις απορίες τους με την βοήθεια των συνοδών καθηγητριών , ανακαλώντας προηγούμενες γνώσεις κυρίως από το μάθημα της Βιολογίας.  Επίσης παρακολούθησαν τη διαδικασία μεταφύτευσης, στάδιο-στάδιο από την κ. Δεληγιάννη.

Στη συνέχεια οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά και κατά ομάδες μεταφύτευσαν κωνοφόρα δενδρύλλια, τα οποία είχαν προμηθευτεί οι ίδιοι.


IMG 5339   IMG 5366

IMG 5357

 

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS  1.Δεκεμβρίου 

Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας κατά του AIDS οι μαθητές των τμημάτων Β1, Β2, Γ2 στο μάθημα της Βιολογίας ενημερώθηκαν  για τον ιό HIV από την εκπαιδευτικό του σχολείου Δεληγιάννη Σμαρούλα, ΠΕ1404.

Παράλληλα στα πλαίσια του Πολιτιστικού Προγράμματος «Ποια Παγκόσμια Ημέρα γιορτάζουμε σήμερα?» με υπεύθυνη του προγράμματοςτην εκπαιδευτικό του σχολείου Δολαπτσή Ελένη ΠΕ07,  οι μαθητές δημιούργησαν σχετική αφίσα. 


Hmera Aids 2   Hmera Aids 1

 

Πολιτιστικά Προγράμματα 2014-15

1. ΤΙΤΛΟΣ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : Έκδοση σχολικής εφημερίδας

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ: ΤΟΥΝΟΥΣΙΔΟΥ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ- ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΥ ΑΜΑΛΙΑ- ΜΑΡΙΑ ΜΗΤΣΙΑΚΗ- ΠΕΤΚΟΥ ΕΥΘΥΜΟΥΛΑ

A.  ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

Οι μαθητές, μέσα από τη συνεργασία με συμμαθητές τους και με μαθητές από ορισμένα άλλα σχολεία, θα κληθούν να δημιουργήσουν μια τριμηνιαία σχολική εφημερίδα ποικίλης ύλης. Η εφημερίδα θα περιλαμβάνει στήλες και άρθρα για τη ζωή και τον πολιτισμό του τόπου μας, τη σχολική ζωή, αλλά και για ορισμένα άλλα πεδία, όπως είναι το περιβάλλον, οι επιστήμες και η τεχνολογία, ο αθλητισμός, η υγεία, η ψυχαγωγία κ.ά. Το Πρόγραμμα συνδέεται με τη λειτουργία, τη στοχοθεσία και το παραγόμενο αποτέλεσμα του Ομίλου Ελληνικής Γλώσσας, Ρητορικής και Δημοσιογραφίας.

Β.  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

?  Ανάπτυξη ικανότητας συνεργασίας. Καλλιέργεια ευγενούς άμιλλας και δημιουργικού ανταγωνισμού μεταξύ των μαθητών.

?  Ενίσχυση της αναγνωσιμότητας των μαθητών και άμβλυνση της απαξίωσης προς το γραπτό λόγο.

?  Ανάπτυξη ικανοτήτων συνεργατικής συγγραφής και διόρθωσης κειμένου.

?  Ανάπτυξη κριτικής σκέψης κατά την αναζήτηση, επιλογή και οργάνωση πληροφοριών σχετικών με ένα συγκεκριμένο θέμα.

?  Συγγραφή διαφορετικών τύπων άρθρων (συνεντεύξεις, ρεπορτάζ, φωτογραφικό ρεπορτάζ, διαφήμιση, έρευνα, δοκίμιο, κριτική κτλ).

?  Εξοικείωση με την δημοσιογραφική εμπειρία, τα δικαιώματα και τις αρμοδιότητες των δημοσιογράφων, την αρχή των πνευματικών δικαιωμάτων.

? Εκμάθηση αξιολόγησης περιεχομένου γραπτού λόγου καθώς και δημιουργίας γραπτής κουλτούρας με πειραματισμό σε γλωσσικές εκφράσεις και επικοινωνιακές προσεγγίσεις.

?  Εκμάθηση βασικών αρχών ηλεκτρονικής συγγραφής και κανόνων γραφικής σχεδίασης.

?  Χρήση συνεργατικών εργαλείων των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για δημοσίευση, διόρθωση, σχολιασμό και αξιολόγηση άρθρων.

?  Αναζήτηση εργαλείων ανοιχτού κώδικα για τη συγγραφή, εκτύπωση και δημοσίευση της εφημερίδας καθώς και σχετικών εργαλείων Web 2 με παράλληλη  εκμάθηση των εργαλείων αυτών.

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Υιοθετείται η ομαδοσυνεργατική μεθοδολογία με χρήση του ακόλουθου υλικού:

?  Η/Υ

?  Διαδίκτυο

?  Τοπικός, Εθνικός και Διεθνής Τύπος  (έντυπος και ηλεκτρονικός)

?  Δημοτική Βιβλιοθήκη Θεσσαλονίκης

Συνεργαζόμενοι φορείς:

?  Τοπικές εφημερίδες και τηλεοπτικοί σταθμοί

?  Τοπικοί Πολιτιστικοί Σύλλογοι

?  Τοπικά θέατρα - Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

?  Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων 1ου ΠΠΓ/σίου Θεσσαλονίκης

?   Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης ? Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα συνδέεται με τα ακόλουθα γνωστικά αντικείμενα:

Νεοελληνική γλώσσα, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, καθώς και με τον Όμιλο Ελληνικής Γλώσσας, Ρητορικής και Δημοσιογραφίας.

 

2. ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ-ΧΩΡΩΝ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΒΒΑΣ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

A. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

1.  Παραδοσιακές αγορές της πόλης μας -  ανοιχτές αγορές

2.  Σύγχρονες αγορές της πόλης ? εμπορικά κέντρα

3.  Ιστορία των παραδοσιακών αγορών

4.  Ο καταναλωτισμός: φαινόμενο της σύγχρονης εποχής

5.  Αγορές άλλων πόλεων ?χωρών

Β.  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

1. Γνωριμία με την πόλη της Θεσσαλονίκης και την ιστορία της

2. Διάκριση αρχιτεκτονικών στυλ

3. Μετάδοση γνώσεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή

Γ.ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

1. Διαλέξεις

2. Προβολή video

3. Συνεντεύξεις με ιδιοκτήτες καταστημάτων ? επιχειρήσεων 

4. Επίσκεψη στο Κέντρο Ιστορίας της Θεσσαλονίκης για συλλογή στοιχείων

      5. Παρουσίαση θεματικών ενοτήτων από υποομάδες μαθητών

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

1. Ιστορία

2. Αισθητική αγωγή

      3. Τεχνολογία

 

3. ΤΙΤΛΟΣ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΤΟΓΑΝΙΔΗΣ ΤΡΥΦΩΝ

A.ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

- ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ. (ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ)

- ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΥΣ. ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ.

- ΣΧΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ.

Β.ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ - ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ- ΕΝΘΑΡΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ- ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

- ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ. (ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ)

- ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΥΣ. ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ.

- ΣΧΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ.

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

ΦΥΣΙΚΗ Β? ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ? ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ? ΙΣΤΟΡΙΑ

 

4. ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : Παραδοσιακοί χοροί

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ: ΚΑΛΟΓΕΡΙΔΟΥ ΟΥΡΑΝΙΑ- ΑΜΑΛΙΑ ΔΡΑΚΟΥ

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

A.ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΧΟΡΟΥ (ΒΗΜΑΤΩΝ) ? ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ ? ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΧΟΡΟΥ

Β.  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

ΚΙΝΗΣΗ ? ΚΙΝΗΣΗ ΣΕ ΟΜΑΔΑ ? ΣΥΝΔΕΣΗ ΚΙΝΗΣΗΣ, ΕΝΔΥΜΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΧΟΡΟΥ ? ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

ΠΙΘΑΝΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΕΙΑ, ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΦΟΡΕΣΙΩΝ

 

5. ΤΙΤΛΟΣ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : Ποια παγκόσμια ημέρα γιορτάζουμε σήμερα ?

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: Δολαπτσή Ελένη

ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

A. ΥΠΟΘΕΜΑΤΑ

Ενημέρωση και αφύπνιση μαθητών για κάποια θέματα που αφορούν την  κοινωνία μας, την ζωή μας.

Β.  ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

Μέσα από αυτή την δράση τα παιδιά θα γνωρίσουν πολλά θέματα και προβλήματα που απασχολούν την σημερινή μας κοινωνία. Τα αποτελέσματα από τις έρευνες που θα γίνονται από τα ίδια τα παιδιά , θα παρουσιάζονται και θα γνωστοποιούνται σε όλο το σχολείο , την ημέρα την συγκεκριμένη. Με αυτόν τον τρόπο θα υπάρξει συμμετοχή όλου του σχολείου και οι υπόλοιποι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συμμετέχουν στην εκδήλωση αυτή. Διάχυση προγράμματος .Παρουσίαση σε ανοιχτή εκδήλωση του σχολείου

Γ. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ? ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ:

Ομαδοσυνεργατική: Χωρισμός σε ομάδες

Project : Eργασίες με τη μέθοδο ?project?.

Δραματοποίηση ? Παιχνίδια ρόλων

Ιστοεξερεύνηση

Φωτογράφηση, βιντεοσκόπηση

Μουσική Επένδυση

Συναντήσεις με ειδικούς και επισκέψεις σε αντίστοιχους φορείς

Δ. ΠΕΔΙΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ

Ιστορία, Μουσική, Πληροφορική, Αισθητική Αγωγή, Μαθηματικά.

 

Πολιτιστικά Προγράμματα Σχολ.Έτους 2013-2014

1. ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΕΚΔΟΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: TOYNOYΣΙΔΟΥ ΧΑΡΙΛΕΙΑ - ΠΕΤΚΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ - ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΥ ΑΜΑΛΙΑ - ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ

ΣΤΟΧΟΙ

Ανάπτυξη ικανότητας συνεργασίας. Καλλιέργεια ευγενούς άμιλλας και δημιουργικού ανταγωνισμού μεταξύ των μαθητών.

  • Ενίσχυση της αναγνωσιμότητας των μαθητών και άμβλυνση της απαξίωσης προς το γραπτό λόγο.
  • Ανάπτυξη ικανοτήτων συνεργατικής συγγραφής και διόρθωσης κειμένου.
  • Ανάπτυξη κριτικής σκέψης κατά την αναζήτηση, επιλογή και οργάνωση πληροφοριών σχετικών με ένα συγκεκριμένο θέμα.
  • Συγγραφή διαφορετικών τύπων άρθρων (συνεντεύξεις, ρεπορτάζ, φωτογραφικό ρεπορτάζ, διαφήμιση, έρευνα, δοκίμιο, κριτική κτλ).
  • Εξοικείωση με την δημοσιογραφική εμπειρία, τα δικαιώματα και τις αρμοδιότητες των δημοσιογράφων, την αρχή των πνευματικών δικαιωμάτων.
  • Εκμάθηση αξιολόγησης περιεχομένου γραπτού λόγου καθώς και δημιουργίας γραπτής κουλτούρας με πειραματισμό σε γλωσσικές εκφράσεις και επικοινωνιακές προσεγγίσεις.
  • Εκμάθηση βασικών αρχών ηλεκτρονικής συγγραφής και κανόνων γραφικής σχεδίασης.
  • Χρήση συνεργατικών εργαλείων των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) για δημοσίευση, διόρθωση, σχολιασμό και αξιολόγηση άρθρων.
  • Αναζήτηση εργαλείων ανοιχτού κώδικα για τη συγγραφή, εκτύπωση και δημοσίευση της εφημερίδας καθώς και σχετικών εργαλείων Web 2 με παράλληλη  εκμάθηση των εργαλείων αυτών.


2. ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΛΕΩΝ-ΧΩΡΩΝ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:  ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΑΒΒΑΣ

ΣΤΟΧΟΙ

  • Παραδοσιακές αγορές της πόλης μας -  ανοιχτές αγορές
  • Σύγχρονες αγορές της πόλης ? εμπορικά κέντρα
  • Ιστορία των παραδοσιακών αγορών
  • Ο καταναλωτισμός: φαινόμενο της σύγχρονης εποχής
  • Αγορές άλλων πόλεων - χωρών


3. ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ :ΠΟΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ?

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:  ΔΟΛΑΠΤΣΗ ΕΛΕΝΗ

ΣΤΟΧΟΙ

  • Μέσα από αυτή την δράση τα παιδιά θα γνωρίσουν πολλά θέματα και προβλήματα που απασχολούν την σημερινή μας κοινωνία. Τα αποτελέσματα από τις έρευνες που θα γίνονται από τα ίδια τα παιδιά, θα παρουσιάζονται και θα γνωστοποιούνται σε όλο το σχολείο, τη συγκεκριμένη ημέρα. Με αυτόν τον τρόπο θα υπάρχει συμμετοχή όλου του σχολείου και οι υπόλοιποι μαθητές θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν και να συμμετέχουν σε κάθε εκδήλωση.
  • Διάχυση προγράμματος - Παρουσίαση σε ανοιχτή εκδήλωση του σχολείου.


4. ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΕ  ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:  ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΣΜΑΡΩ - ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΖΗΝΟΒΙΑ

ΣΤΟΧΟΙ

  • Τα παιδιά θα γνωρίσουν το θεατρικό έργο  με το οποίο θα ασχοληθούμε, θα συγκρίνουν την εποχή που γράφτηκε με την σημερινή, και θα ψάξουν για διαχρονικά στοιχεία. Επίσης θα  συνεργαστούν μεταξύ τους  για να συνθέσουν και να ηχογραφήσουν μουσικές, οι οποίες μαζί  με τον όμιλο θεάτρου θα δημιουργήσουν μια ολοκληρωμένη θεατρική παράσταση.


5. ΤΙΤΛΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ : Η ΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:  ΤΟΓΑΝΙΔΗΣ ΤΡΥΦΩΝ - ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΣΜΑΡΟΥΛΑ

ΣΤΟΧΟΙ

  • ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ (ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥ 20ΟΥ ΑΙΩΝΑ ΚΑΙ ΑΡΧΩΝ ΤΟΥ 21ΟΥ ΑΙΩΝΑ)
  • ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΤΟΥΣ. ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ.
  • ΣΧΕΣΗ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΚΥΡΙΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ.
 

Πολιτιστικό Πρόγραμμα Σχολ.Έτους 2013-2014

«Ποια παγκόσμια ημέρα γιορτάζουμε σήμερα;»

  • Πολιτιστικό Πρόγραμμα με 10 μαθητές της Β΄και Γ΄τάξης 
  • Υπεύθυνη Καθηγήτρια του Προγράμματος: Δολαπτσή Ελένη

Ποια  Παγκόσμια  Ημέρα  είναι σήμερα; Μήπως γνωρίζετε;
Πόσες τέτοιες ημέρες υπάρχουν; Γιατί υπάρχουν; Ποιος οργανισμός αποφασίζει να θεσπιστεί  και να οριστεί μια τέτοια μέρα; Τα ερωτήματα είναι πολλά, και γι αυτόν ακριβώς το λόγο δημιουργήθηκε το πολιτιστικό πρόγραμμα παγκόσμιας ημέρας.

Το πολιτιστικό αυτό πρόγραμμα ξεκίνησε την δράση του το Δεκέμβριο 2013, για να δείξει σε μαθητές και καθηγητές πως δεν υπάρχει ημέρα του χρόνου που να μην είναι αφιερωμένη σε κάτι: Παγκόσμια ημέρα της Μητέρας, του Πατέρα, των Ζώων, των δασών, του Περιβάλλοντος, της Ποίησης, των ερωτευμένων και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό. Μια Παγκόσμια Ημέρα είναι ευκαιρία για ενημέρωση ευαισθητοποίηση, ψώνια, διαγγέλματα, συνέδρια, τηλεοπτικά αφιερώματα, αναφορά σε  στατιστικά στοιχεία, εκθέσεις  κτλ.

 Κάντε κλικ στην εικόνα για να δείτε την εργασία

pagosmia imera

 
Περισσότερα Άρθρα...