ΟΜΑΔΑ ΠΕΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
Αθλητικές δράσεις Δράσεις

Δυναμική Παρουσία των Κοριτσιών μας στους Σχολικούς Αγώνες Πετοσφαίρισης 2025-2026!

Συγχαρητήρια στα κορίτσια μας για τη δυναμική τους παρουσία στο γήπεδο!

Την Τετάρτη 29 Απριλίου 2026, η ομάδα πετοσφαίρισης των κοριτσιών του Γυμνασίου μας συμμετείχε στους Σχολικούς Αγώνες Αθλοπαιδείας που διεξήχθησαν στις εγκαταστάσεις του 25ου Δημοτικού Σχολείου Θεσσαλονίκης.

Σε ένα κλίμα ευγενούς άμιλλας και αθλητικού πνεύματος, οι μαθήτριές μας έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, επιδεικνύοντας ομαδικότητα, πειθαρχία και πάθος για το παιχνίδι. Η συμμετοχή τους στους αγώνες του σχολικού έτους 2025-2026 αποτέλεσε μια σπουδαία εμπειρία, ενισχύοντας τους δεσμούς της ομάδας και την αγάπη τους για τον αθλητισμό.

Μας κάνατε περήφανους! Και εις ανώτερα!

Υπεύθυνη εκπαιδευτικός: Τσαούση Ελισάβετ- Σχολική Φυσική Αγωγή